2024-01-28T13:04:24+02:00

לרכישה לחצו



מה זה הזמנה מוקדמת Pre Order? 


לפני שנדבר על תהליך ההזמנה המוקדמת של גיבורי ישראל, בואו נבין מהי בעצם "הזמנה מוקדמת".


בעידן המודרני, כאשר התרבות הצרכנית מתפתחת ומשתנה בקצב מהיר, חשוב להבין את המונחים המרכזיים שמעצבים את חוויית הקנייה שלנו. אחד מהמונחים הללו הוא "הזמנה מוקדמת", או באנגלית, Pre Order. לפני שנצלול לעולם המרתק של גיבורי ישראל, בואו נבין יותר טוב מהי בדיוק הזמנה מוקדמת ואיך היא יכולה להועיל לכם כלקוחות.


הזמנה מוקדמת היא אופציה שבה לקוחות יכולים לרכוש מוצר טרם הוא נמצא במלאי. זהו תהליך שבו אתם, הלקוחות, מבטיחים לעצמכם את המוצר עוד לפני שהוא נעשה זמין לכלל הקהל. זו דרך מצוינת להבטיח כי תקבלו את המוצרים החדשים והמבוקשים ביותר, במיוחד כאשר מדובר במהדורות מוגבלות או פריטים ייחודיים. הזמנה מוקדמת מאפשרת ליצרנים להעריך את הביקוש ולתכנן את תהליכי הייצור בהתאם, ולכם, הקונים, להיות בין הראשונים שמקבלים את המוצר החדש.


לרכישה לחצו



ועכשיו, בואו נדבר על תהליך ההזמנה המוקדמת בגיבורי ישראל,בובות האקשן הישראליות הראשונות בעולם​​. הזמנה מוקדמת אצלנו היא לא רק אמצעי לרכוש בובה, אלא גם דרך ידידותית יותר לסביבה. כשאנו מייצרים בובות לפי הזמנה, אנחנו מפחיתים בזבוז ומייצרים רק את מה שנדרש. זה אומר שאין ייצור עודף שעלול להיזרק, וכל בובה נוצרת עם מחשבה על הסביבה.


המהדורה המוגבלת תהיה זמינה באתר למשך זמן מוגבל. לאחר סיום התקופה הזו, נתחיל בייצור הבובות על פי ההזמנות שהתקבלו. תהליך הייצור הוא מורכב ודורש זמן, 1-3 חודשים ולכן יש לצפות למשך זמן מסוים עד שהבובה תהיה מוכנה למשלוח.


במהלך תהליך הייצור, אנו מתחייבים לעדכן אתכם בכל שלב. שקיפות היא ערך חשוב לנו, ואנו רוצים שתהיו מעודכנים לגבי התהליך שבו עוברת הבובה שלכם.


כאשר הבובות יהיו מוכנות, הן ישלחו אליכם, ותוכלו ליהנות ממוצר ייחודי שנוצר במיוחד בשבילכם, תוך שאתם תורמים לשמירה על הסביבה.


תודה שבחרתם בגיבורי ישראל, 

יש מי ששומר עליכם!


לרכישה לחצו